2013. augusztus 12., hétfő

Evatta Ékszer Boltja - Bemutatkoznak Az ÉkSzertartás Kedvencei 82.

Ezen a héten tovább folytatjuk kalandozásunkat a kézművesek birodalmában, s Kispál Évivel ismerkedünk meg, aki Evatta ékszer boltjába kalauzol el bennünket.:)

♥ Kedves Évi, bemutatnád néhány szóban, hogy mivel foglalkozol? Mit takar a Evatta ékszer boltja megnevezés? 

Kispál Évinek hívnak főállásban óvónőként dolgozom immár 5 éve. Az Evatta név valójában gyermekkori becenevem, amit egy mesehősről az Ebatta kölykéről kaptam.

♥ Mióta foglalkozol kézművességgel? Hogyan jött az ötlet, hogy ezzel foglalkozz? 

Gyermek korom óta foglalkozom kézművességgel, bábokat varrtam, festettem, szőttem, kötöttem, barkácsoltam. Ékszerkészítéssel 3 éve foglalkozom, a Meska oldalt követve kaptam kedvet hozzá. 


♥ Milyen munkákat készítesz? 

Leginkább népi motívumos ékszereket készítek, illetve hímzek, de gyakran megkeresnek egyéni kérésekkel, és ezt is nagyon szívesen elkészítem. 


♥ Milyen technikával dolgozol? 

Festéssel és hímzéssel és polymer formázással – „gyurmázással” foglalkozom. Mindhármat egyformán szeretem készíteni. Ékszereim fő alapanyaga fa, illetve a süthető gyurma. Minden darab kézzel készült és formázott, nem használok sablonokat, így nincs két egyforma ékszer.


♥ Mesélnél arról, hogyan születik meg egy alkotás? (Ötlettől a megvalósulásig) 

Gyakran kutatok régi motívumok után interneten, könyvekben. Legtöbb ékszerem inspirációit innen kapom, de van úgy hogy vásárlás, vagy pihenés közben látok magam előtt egy-egy ötletet. Ma már munkáim nagy részét megrendelések teszik ki, így sokszor rajzolom meg papírra ékszerterveim. 


♥ Jelenleg min dolgozol? 

Bár még nincs vége a nyárnak, de pár hét és iskolakezdés, így gőzerővel készülnek az őszi tornacipők és kiegészítők.


♥ Van kedvenc munkád? 

Sok kedvencem van, de ha talán a festést emelném ki, mert ez kapcsol ki leginkább. 


♥ Mit jelent számodra a Made With Love? 

A Made With Love - Szívből alkotni valamit és látni, hogy mások arcára is mosolyt csal, a legjobb érzés.


♥ Vásároltál már a madewithlove.hu-n?
 
Igen, vásároltam már ékszertartó állványt és gyűrűtálcát, s a jövőben tervezek további tárolókat beszerezni.


♥ Hol lehet Téged megtalálni?

Elérhetőségeim:

♥ Kedves Évi! Köszönjük az interjút, további munkáidhoz sok sikert kívánunk.


Kedves Olvasónk! 2013. augusztus 19-én, hétfőn éjfélig játszhatsz az Evatta ékszer boltja és a madewithlove.hu közös játékán, amelyen az egyik nyeremény ez a fülbevalóból és karkötőből álló szett Kispál Évi felajánlásából.

Kétoldalas, S méretű, fekete fülbevalóállvány
Ha kíváncsi vagy a korábbi beszélgetésekre, akkor itt találod őket. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...