2013. május 21., kedd

BIZSUZDAM - Bemutatkoznak Az ÉkSzertartás Kedvencei 74.

Ezen a héten Blaskó Ágival, a BIZSUZDAM ékszerek készítőjével beszélgetünk. Ági textilekből, gyöngyökből és újrahasznosított parafadugóból készít ékszereket. Fogadd Őt szeretettel!:)

Kedves Ági, bemutatnád néhány szóban, hogy mivel foglalkozol? Mit takar a BIZSUZDAM megnevezés? 

Ékszereket készítek. Jelenleg textilekből, gyöngyökből és újrahasznosított parafadugóból.

Mióta foglalkozol kézművességgel? Hogyan jött az ötlet, hogy ezzel foglalkozz? 

Igazából kislány korom óta vonz a kézműves-szakma, mindig is imádtam bíbelődni, babaruhát varrni, batikolni, anyukám nyakláncait "átalakítani", de aztán az egyetem alatt, majd főleg a kisfiam születése után jöttem rá, hogy ezt nekem találták ki.:) Azóta igyekszem a lehető legtöbb dolgot magam készíteni.


Milyen munkákat készítesz? 

Hivatalosan ékszereket készítek. Civilben pedig szappant, krémeket, ruhákat, táskákat, játékokat, vagy, amire épp igény van a családban.


♥ Milyen technikával dolgozol? 

Eleinte főleg rézdrótra fűzött gyöngyékszereket készítettem, emellett varrogattam, aztán a sok szép maradék textilt szerettem volna felhasználni, így lettek sújtásos textilékszerek, majd pedig jött melléjük a parafa is.:)


♥ Mesélnél arról, hogyan születik meg egy alkotás? 

A legjobban azt élvezem, ha egy ember inspirál. Szeretem elképzelni, hogy kihez milyen ékszer, szín, minta illene, persze ez szubjektív. Természetesen a szép, egyedi textilekért odáig vagyok, azok mindig ösztönző hatással vannak rám. De sokszor egy fotó, tárgy vagy egy hangulat is megihlet.


Jelenleg min dolgozol? 

Épp a napokban bukkantam rá egy áttört mintás, hímzett, türkiz anyagra, ezt párosítom épp más textilekkel.


Van kedvenc munkád? 

Általában az a kedvencem, ami épp készülőfélben van, mert abban ott van még az izgalom, hogy milyen is lesz végső formájában, még lehet variálni, játszani vele.



Mit jelent számodra a Made With Love? 

Egy olyan pluszt, amit a kétkezi munkával, szívvel, lélekkel készült alkotások hordoznak magukban. Hiszem, és tapasztalom, hogy többet kap az, aki kézműves terméket vásárol a tucatáru helyett, és még többet az, aki maga készíti, mert az alkotás ősi vágya az embereknek, csak valahogy "kinevelték" belőlünk, ezen igyekszem a magam módján változtatni.


Vásároltál már a madewithlove.hu-n? 

Még nem, de régóta tervezem, hogy beszerzek egy ilyen nyakék-tartót.:)

Fehér színű bemutató nyak textilbőr bevonattal, M méret

Hol lehet Téged megtalálni? 

Komáromban élek, itt bárkivel szívesen találkozom ékszer-ügyben. Ezen kívül Budapesten a Bejuska & Dióban és az 5 Érzék Kényeztető Boltban vannak ékszereim. Természetesen az interneten is lehet vásárolni, akár a facebookon, vagy e-mailben (bizsuzdam@gmail.com ), és persze a breslo.hu-n is.


♥ Kedves Ági! Köszönjük az interjút, további munkádhoz sok sikert kívánunk.


Kedves Olvasónk! 2013. május 27-én, hétfőn éjfélig játszhatsz  a BIZSUZDAM és a madewithlove.hu közös játékán, amelyen az egyik nyeremény az alábbi képen látható fülbevalók közül az egyik a BIZSUZDAM felajánlásából.:) A nyertes választhatja ki, hogy melyik fülit szeretné.:)



Ha kíváncsi vagy a korábbi beszélgetésekre, akkor itt találod őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...