2012. október 8., hétfő

Gerdushi Design - Bemutatkoznak Az ÉkSzertartás Kedvencei 59.

Múlt heti beszélgetőtársunk, Bányai Brigitta Nagy Gerdának adja tovább a stafétát, így ma a Gerdushi Designt ismerheted meg. Fogadd szeretettel!:)

♥ Kedves Gerda, bemutatnád néhány szóban, hogy mivel foglalkozol? Mit takar a Gerdushi Design megnevezés? 

Fő profilom az átalakítás, újrahasznosítás és a tárgyak funkciójának nem megfelelően való alkalmazása. A Gerdushi név pedig az unokahúgomtól jött, és takarja – vagy éppenséggel mutatja mindazt, amit kiadok a kezeim közül. Legyenek ezek ékszerek, rajzok, ruhák, használati tárgyak, bármi…

♥ Mióta foglalkozol kézművességgel? Hogyan jött az ötlet, hogy ezzel foglalkozz? 

Már gyerekkorom óta csinálgatok mindenfélét, de igazából néhány éve indítottam egy bloggal. A pozitív visszajelzések hatására úgy gondoltam, érdemes lenne komolyabban foglalkoznom a kézművességgel… és most itt vagyok!:)


♥ Milyen munkákat készítesz? 

Az ékszerimádatomat tekintve adott volt, hogy mindent ékszerré alakítsak át. Alapanyagként én a cipzárt választottam. Ezekből próbálok létrehozni mindig újabb és újabb dolgokat. Ezek általában kitűzők, brossok, de vannak köztük karkötők, nyakláncok, gyűrűk és hajbavalók is.

 

♥ Milyen technikával dolgozol? 

Az összes brossomat kézzel varrom. Ez a kezek számára nem túl kímélő, mert a fém cipzárak elég masszívak, de mivel varrógéppel lehetetlen megoldani, a ragasztóban pedig nem bízom, más módja nem marad a rögzítésnek.


♥ Mesélnél arról, hogyan születik meg egy alkotás? (Ötlettől a megvalósulásig) 

Többféleképpen szoktak elkészülni a munkáim, de általában hirtelen ötletekből építkezem. Szeretem a spontán dolgokat, így sokszor csak leülök, és én magam sem tudom, hogy mi lesz abból, amit éppen elkezdek. Persze sokszor tervezek előre fejben, és sokan inspirálnak, de az egyetlen biztos pont az elengedhetetlen kellékem; a zene. :)


♥ Jelenleg min dolgozol? 

Most éppen egy háromszögekből álló kollekciót szeretnék csinálni, amiben legfőképpen nyakláncok és gyűrűk lennének. Itt csak a cipzárak fogait használom majd fel. A tervek már fejben megvannak, és már a megvalósítás is elkezdődött, de hogy mikor lesz minden teljesen kész, azt még nem tudom megmondani.


♥ Van kedvenc munkád? 

Általában mindig a legújabb munkám a kedvencem, de meglepően keveset hordom a saját ékszereimet. Ha mégis, akkor az egyszerű darabokat szeretem. Általában ezek feketék, vagy pasztellszínűek.


♥ Mit jelent számodra a Made With Love? 

A Made With Love kifejezés nálam mindenre ráhúzható, ami kézzel készült. Magamból kiindulva tudom, hogy az alkotók sokat adnak bele a saját munkájukba, így én mindig szívesebben hordom és használom az ilyen holmikat.:)


♥ Vásároltál már a madewithlove.hu-n?

♥ Az oldalon még nem vásároltam, de a barkácsdobozokkal nagyon szemezek, ugyanis az ékszerkellékekre mindig ráfér egy alapos rendrakás…:)

Barkácsdobozok

♥  Hol lehet Téged megtalálni?

A facebook-on, Gerdushi Design néven, e-mailben (gerdushi@gmail.com),és néhány termékemet meg lehet vásárolni budapesti designboltokban is (Colorbar, Lollypop Factory, Front).:)


Kedves Gerda, köszönjük szépen az interjút!:) A további munkádhoz sok sikert kívánunk!:)

Kedves Olvasónk! 2012. október 11-én (vasárnap) éjfélig  játszhatsz a Gerdushi Design és a madewithlove.hu közös nyereményjátékán, amelyen az egyik nyeremény az alábbi fényképen látható háromszög nyaklánc Nagy Gerda felajánlásából. 




Ha kíváncsi vagy a korábbi beszélgetésekre, akkor itt találod őket. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...