2012. október 1., hétfő

Brigzone-design - Bemutatkoznak Az ÉkSzertartás Kedvencei 58.

Két héttel ezelőtt két tehetséges fiatalemberrel, Ricsivel és Yakovval beszélgettünk, ők alkotják a Rikovot. A srácok azt kérték, hogy keressük meg egy kedves vásározótársukat és barátjukat, Bányai Brigittát, aki Brigzone-design néven alkot. Természetesen felvettük a kapcsolatot Brigivel, így ma őt ismerheted meg egy kicsit közelebbről. 

♥ Kedves Brigitta, bemutatnád néhány szóban, hogy mivel foglalkozol? Mit takar a Brigzone-design megnevezés? 

Saját tervezésű ékszereket készítek főként cipzárból, de közel áll szívemhez az újrahasznosítás gondolata is, így a környezetemben lévő anyagokból alkotok egyedi ékszereket. A Brigzone elnevezés frappánsan a nevemből adódik (Brigitta), amit egy kedves barátom adott.  

♥ Mióta foglalkozol kézművességgel? Hogyan jött az ötlet, hogy ezzel foglalkozz? 

Mindig volt közöm a kézművességhez, mindig más formában, más anyagokkal. Már iskoláimat is ennek szellemében végeztem: épületszobrászként, majd rajztanárként. Nyaranta olajképeket festek. Úgy gondoltam, aki kreatív, az hordjon egyedi ékszert, nem pedig sorozatgyártottat… és így készültek az első darabok saját használatra, majd barátoknak.


Milyen munkákat készítesz? 

Főként karkötőket és fülbevalókat készítek különböző anyagokból, illetve ezek párosításából, de kikerültek már kezeim közül nyakláncok, gyűrűk és brossok is.


Milyen technikával dolgozol? 

Lényegében amit az éppen aktuális alkotás megkíván. Hol varrni, hol ragasztani, hol drótozni kell… Karkötőimet kézzel varrom, csak a legszükségesebb részén dolgozok géppel. Aki varrt már kézzel tudja, hosszútávon elfáradnak az ujjaink, aki nem annak pedig egyszer ajánlom kipróbálni.:)


Mesélnél arról, hogyan születik meg egy alkotás? (Ötlettől a megvalósulásig) 

Nekem először mindig az anyag adja az inspirációt, mit lehet belőle készíteni, mit látok bele. Sokszor fejben már régen elkészítettem, csak a kivitelezés halad lassabban.


Jelenleg min dolgozol? 

Most fejeztem be éppen egy fülbevaló sorozatot bőrből, mind más színű leveleket tartalmaz, gondolván az őszre.


Van kedvenc munkád? 

A kedvencem az első karkötőm volt, barna és kék színű cipzárakból készítettem. De majdnem minden ékszerembe beleszeretek egy kicsit, hisz úgy készítem, mintha én hordanám.


♥ Mit jelent számodra a Made With Love? 

Minden dolog, ami szeretettel készül, azt más is szeretni fogja.


Vásároltál már a madewithlove.hu-n?

Nem, még nem. De most láttam nálatok a bársony figurás ékszerdobozokat. Hogy azok milyen édesek!:)

Figurás bársony ékszerdobozok

Hol lehet Téged megtalálni?

Blogon: http://brigzone.blogspot.hu/ 

 ♥ Kedves Brigi, köszönjük szépen az interjút!:) A további munkádhoz sok sikert kívánunk!:)


Kedves Olvasónk! 2012. október 7-én (vasárnap) éjfélig  játszhatsz a Brigzone-design és a madewithlove.hu közös nyereményjátékán, amelyen az egyik nyeremény az alábbi fényképen látható cipzár karkötő Bányai Brigitta felajánlásából. 

 



Három részes karkötő- és óraállvány, fekete bársony bevonattal

 


Ha kíváncsi vagy a korábbi beszélgetésekre, akkor itt találod őket. 

1 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...