2012. július 9., hétfő

Toritextil - Bemutatkoznak Az ÉkSzertartás Kedvencei 48.

Viki - a lila pólóban - éppen alkot :)
Heti interjúalanyunkat, Rodek VikitTorma Csilla ajánlotta figyelmünkbe. Viki toritextil alkotói néven készíti szebbnél szebb övtáskáit, de ékszerek és egyéb alkotások is kikerülnek a kezei közül. 

Kedves Viki, bemutatnád néhány szóban, hogy mivel foglalkozol? Mit takar a toritextil megnevezés?

Sziasztok, Rodek Viki vagyok, alkotóként toritextil - a tori-rész a nevemből származik, egy kedves szomszédnak köszönhető, a textil pedig a mindenem, innen a megnevezés.:)

Mióta foglalkozol kézművességgel? Hogyan jött az ötlet, hogy ezzel foglalkozz? 

Ha nagyon hivatalos szeretnék lenni, akkor idén 4 éve, hogy elkezdtem munkává is fejleszteni a hobbim, de igazából a kézművesség mindig is jelen volt az életemben. Anyukámnak köszönhetően a varrógéppel kicsiként megismerkedhettem már, Ő sem tanult sosem varrni, így mikor érettebb lettem, együtt ötleteltünk, mit hogyan lehetne kivitelezni.
Ezenfelül rajz tanárként diplomáztam, úgyhogy tényleg mindig fontos volt számomra az alkotás, amikor csak tehettem ilyen dolgokkal vettem körül magam.



Milyen munkákat készítesz?

Az övtáskák és a füzetborítók a fő profil. Sok mindennel kísérletezem, de az övtáskákat szeretem leginkább készíteni.


Ami még gyakran foglalkoztat, az a ruha és az ékszer. Időről időre kedvet kapok, hogy szoknyákkal, kitűzőkkel, nyakláncokkal kísérletezzek - ez most a hobbi.:)




Milyen technikával dolgozol?

Mindenképp a varráson van a hangsúly, akár kézzel, akár géppel, viszont ismerkedem a tűnemezeléssel, használom a hímzést díszítésekhez, és néha festek fabogyókat.


Mesélnél arról, hogyan születik meg egy alkotás? (Ötlettől a megvalósulásig)

Az alapötletet általában egy gomb, szalag, vagy valami apróság hozza, ahhoz keresem a külső anyagot, a bélést, a zipzárt - egy övtáskánál persze. Minden így működik nálam, csak ezt varrok legtöbbet.:)



Mostanában azért gyakorlatiasabb vagyok, és gondolkozom újításokon, mármint amik nem csak a díszítésekre vonatkoznak - így hasznos kiegészítőkön agyalok, amik nekem jól jönnek az övtatyókhoz, hátha másnak is szüksége van ilyesmire.:) Ilyenkor készül egy próbadarab, amit tesztelek hetekig, és ha működőképes a dolog, akkor mehet a varrás tovább.:)

Jelenleg min dolgozol?

Palacktartón és plusz zseben az övtáskákra, valamint néhány füzeten.



Van kedvenc munkád?

Többnyire a legfrissebb munkám a kedvencem, legalábbis akkor vagyok igazán elégedett, ha olyat alkottam, ami legalább annyira tetszik nekem is, mint a korábbiak.:)
Állandó kedvenc színkombinációm a zöld-rózsaszín, így egy ilyen övtatyót mutatok és egy ékszeres képet, amit imádok.:)






Mit jelent számodra a Made With Love?

Szeretettel alkotni, ajándékozni, ez nagyon fontos dolog, szerintem akkor tud igazán örülni valaki annak, amit kap, vagy épp vásárol, ha az a tárgy, ami onnantól az övé lesz, szeretettel készült, egyszerűen azok a dolgok lesznek igazán szépek, amik igazi szeretettel készülnek.


Vásároltál már a madewithlove.hu-n? 

Még nem, viszont a webáruház nagyon szimpatikus, jól felépített átlátható, és ez vásárlásnál nálam nagyon sokat számít.:)

Ékszertálcák a madewithlove.hu webáruházban


Hol lehet Téged megtalálni? 


♥ Kedves Viki, köszönjük szépen az interjút!:) A további munkádhoz sok sikert kívánunk!:)


Kedves Olvasónk! 2012. július 15-én, vasárnap éjfélig játszhatsz a toritextil és a madewithlove.hu közös nyereményjátékán, amelyen az egyik nyeremény az alábbi fényképen látható romantikus, apró virágos övtáska Rodek Viki felajánlásából. 




Álló fülbevalóállvány, kétoldalas, XL méret

Ha kíváncsi vagy a korábbi beszélgetésekre, akkor itt találod őket. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...