2012. június 4., hétfő

Ferencsák Viktória: Minden Ami Bizsu - Bemutatkoznak Az ÉkSzertartás Kedvencei 43.

Múlt héten Szeremlei Csillával beszélgettünk a Csillszerekről. Csilla irányított minket Ferencsák Viktóriához, akit alaposan kifaggattunk, s a beszélgetés tárgya nem volt más, mint Minden Ami Bizsu.:)

Kedves Viktória, bemutatnád néhány szóban, hogy mivel foglalkozol?

Sokáig tanakodtam, hogy milyen irányban szeretném vinni az életemet. Végül megtaláltam a nekem illő területet. Fodrászként dolgozom, így a kreativitásomat teljes mértékben kamatoztatni tudom itt is. Pontosan ezért imádom a munkámat!

Mióta foglalkozol kézművességgel? Hogyan jött az ötlet, hogy ezzel foglalkozz?

Mindig is szerettem az ékszereket, akár minden egyes ruhadarabomhoz más és más bizsut tennék fel. Sokáig nem volt ezekhez meg a készletem, így nekiálltam az interneten böngészni, hogy milyen lehetőségek közül választhatok, hogy magam készítsem el a kedvenc darabokat. Körülbelül egy éve foglalkozom ékszerkészítéssel aktívan. Elmondhatom, hogy már legalább 100 fülbevaló került ki a kezeim közül!:)


Milyen munkákat készítesz?

A kedvenceim a fülbevalók, mivel a munkám során ezek azok, amik egyáltalán nincsenek útban. Leginkább szettben szeretem hordani őket, egy nyaklánccal. De most új területen is kipróbálom magamat, ezek pedig a kitűzők.



Milyen technikával dolgozol?

Nem tudnék kedvenc technikát mondani. Szeretem a "zsugorkalapokat", ezekből teszik ki talán a munkáim 90%-át. Továbbá filcből, szaténból varrom a kitűzőket. És végül süthető gyurmából is szoktam 1-2 fülbevaló szereléket készíteni.



Bemutatnád valamelyik technikát részletesebben is a felsoroltak közül?

A zsugorkalapokat azért szeretem, mert igazán aprólékos munkák kivitelezését teszi lehetővé. Színekből pedig a határ a csillagos ég! Kezdetben minden színből 1-1 darabom volt, most egy színből akár 4-5 árnyalattal is büszkélkedem. Nagy türelmem van a kis apróságokhoz, úgyhogy szeretem megrajzolni ezeket a mintákat, kivágni, lyukasztani majd megsütni. Ha elkészült, ékszerlakkal kenem le őket, hagyom megszáradni, és már csak össze kell szerelni a végén. Ha úgy látom, akár strasszkövet is ragasztok az ékszerbe.


Mesélnél arról, hogyan születik meg egy alkotás? (Ötlettől a megvalósulásig)

Van, hogy esténként bekucorodok az internet elé, és rengetek képet, videót megnézek, ötleteket gyűjtök, majd lementem őket a számítógépre, és amikor van egy pár szabad órám, csemegézgetek, hogy melyiknek is álljak neki.



Sokszor készítek egyedi megrendeléseket is. Barátnők csak átküldik a képet, hogy nekik ez az ékszer kell, és megvalósítom. Ezt a módszer azért szeretem, mert más ízlésébe is betekintést nyerhetek.

Jelenleg min dolgozol?

Jelenleg a nyár színeiből szeretnék vidámabbnál vidámabb fülbevalókat készíteni, gyűrűkkel (ezekből még nem sokat készítettem). Továbbá újdonság, amit eddig nem csináltam, az egészen hosszú nyakba akaszthatós nyakláncok.



Van kedvenc munkád?

Konkrétan kedvencem nincs. Mindegyik a szívemhez nőtt, ezért mindegyik alkotásomat lefényképezem, megörökítem. Albumokba rendezem, így bármikor megtalálom, és ha kell, újra elkészítem, esetleg más színben.


Mit jelent számodra a Made With Love?

"Szeretettel készült" - aki igazán ezzel akar foglalkozni, azoknak akár mottója is lehet. Ezt máshogyan nem is lehet "csinálni". Ha olyan hangulatomban vagyok, hogy ez nem az én napom, le sem ülök alkotni, mert ha nem sikerül úgy ahogy szeretném, a napom további hangulata is szinte depressziósan telik. Viszont ha jó a kedvem, akkor olyan munkákat készítek, amiknél a szívem szakad meg, ha tovább adom.


Vásároltál már a madewithlove.hu-n? 

Még nem volt hozzá szerencsém, de ki fogom próbálni. Mindenképpen szeretném lecserélni a cipősdobozaimat, rendes tárolódobozokra.:) Valamint az ékszerbőröndökbe szerettem bele, amik nem csak hasznosak, de rendkívül dekoratívak is. 

Kreatív Tárolódobozok
 
Ovális Oázis Ékszerbőrönd


Hol lehet Téged megtalálni?

A facebookon külön oldalt készítettem a bizsuknak "Minden ami bizsu" néven. Elérhető a linken: https://www.facebook.com/pages/Minden-ami-bizsu/296390940417001.

♥ Kedves Viktória, köszönjük szépen az interjút!:) A további munkádhoz sok sikert kívánunk!:)


Kedves Olvasónk! 2012. június 10-én, vasárnap éjfélig játszhatsz a Minden Ami Bizsu és a madewithlove.hu közös nyereményjátékán, amelyen az egyik nyeremény az alábbi fényképen látható lepkés szett Ferencsák Viktória felajánlásából.


A másik nyeremény pedig egy színben hozzá illő Shining Star sál és egy gyöngytartó doboz a madewithlove.hu felajánlásából. Részletek a Facebookon!



Ha kíváncsi vagy a korábbi beszélgetésekre, akkor itt találod őket. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...