2012. június 25., hétfő

BUBORÉKszer - Bemutatkoznak Az ÉkSzertartás Kedvencei 46.

A múlt héten a Hobbikuckóba látogattunk el, ahol Tihany Tamara volt a házigazdánk. Tamara továbbadta a stafétát Torma Csillának, aki a BUBORÉKszerekkel fog megismertetni bennünket.  

Kedves Csilla, bemutatnád néhány szóban, hogy mivel foglalkozol? Mit takar a BUBORÉKszer megnevezés?

Két éve kezdtem el blogolni, amikor úgy döntöttem, hogy az általam készített ékszereket másoknak is megmutatom. Sokat törtem a fejem, hogy mi legyen a blogom neve és mivel imádom a szappanbuborékokat és a buborék szónak szerintem amúgy is nagyon kellemes a hangzása, a buborék nevet választottam. Aztán egyszer csak a semmiből jött az ötlet, hogyha már úgyis ékszereket készítek össze kellene vonni a két szót.:) Így született meg a BUBORÉKszer.


Mióta foglalkozol kézművességgel? Hogyan jött az ötlet, hogy ezzel foglalkozz?

Mint sok más alkotó, én is azt mondhatom, hogy  már gyerekkoromban is foglalkoztam mindenfélével, imádtam varrni, a Barbie babáimnak eléggé egyedi kollekciója volt.:) 

 

Gimnáziumban volt egy pár év, amikor kásagyöngyök és damil segítségével készítettem ékszereket és kis figurákat, de aztán pár évre messze kerültem a gyöngyöktől.

 

Majd 2009 nyarán egy barátnőm esküvőjére készültem és nem találtam megfelelő karkötőt a ruhámhoz, gondoltam, akkor készítek magamnak. Ekkor estem ismét szerelembe a gyöngyökkel, aztán lassan elkezdett szép kis készlet felhalmozódni itthon mindenféle alapanyagokból.


Milyen munkákat készítesz? Milyen technikával dolgozol?

Ékszereket, főleg nyakláncokat. Én feltűnő, hosszú nyakláncokat hordok a legszívesebben, így azokat szeretem készíteni.


Persze más kiegészítőket is, karkötőket, fülbevalókat, gyűrűket is találhattok nálam, de mondjuk az, hogy én sohasem hordok karkötőt látszik a kínálatomban is, összesen kb. 5-6 karkötőt készítettem az elmúlt 2 évben. Ezen persze igyekszem változtatni, mert tudom, hogy vannak, akik imádják a karkötőket.:)


Konkrét technikát nem tudok megnevezni, gyöngyökből és fityegőkből készülnek főleg az ékszereim, néha textilt vagy csipkét is felhasználok.


 

Mindig próbálok arra törekedni, hogy minél különlegesebb, egyedibb gyöngyöket vásároljak, hogy olyat találjanak az érdeklődők nálam, amit másnál nem. Ez hatványozottan igaz a fityegőkre is.




 

Mesélnél arról, hogyan születik meg egy alkotás? (Ötlettől a megvalósulásig)

Ez nagyon változó, néha már a boltban tudom, amikor megvásárolom a kellékeket, hogy mi fog készülni belőle, de az is előfordul, hogy valami heteket, hónapokat áll a dobozkában, mire megtalálja a helyét.


Van amikor csak véletlenül egymás mellé gurulnak a gyöngyök, és látom, hogy milyen csodaszépek együtt. Nagyon szeretek azzal foglalkozni, hogy egy egyszerű fityegőt, például baglyot (ami nagyon népszerű) mivel dobjak fel, hogy kerüljenek rá a láncra a gyöngyök, esetleg masnik...


Jelenleg min dolgozol?

Jelenleg pont egy pólón.:) Eddig nem említettem, de szoktam varrogatni is, tavaly nyáron kezdtem el egyedi pólókat készíteni, ebből a masnis lett a legnépszerűbb, abból rendszeresen kapok megrendeléseket. Most azt a kérést kaptam, hogy csíkos masni legyen, közepén virágos mintával.


Van kedvenc munkád?

Van, de ez mindig változik. Ha nagyon beleszeretek egy ékszerbe, azt természetesen megtartom, most ezt a rózsaszín masnis nyaklánc a kedvencem. Nyárra tökéletes kiegészítő.


Mit jelent számodra a Made With Love?

Alkotni csak így érdemes, szeretettel.:)



Vásároltál már a madewithlove.hu-n?

Még nem, de a kínálat csodás, nagyon nézegetem a fülbevalótartó állványokat...

Ékszerállványok


Hol lehet Téged megtalálni?



♥ Kedves Csilla, köszönjük szépen az interjút!:) A további munkádhoz sok sikert kívánunk!:)

Kedves Olvasónk! 2012. július 1-én, vasárnap éjfélig játszhatsz a BUBORÉKszer és a madewithlove.hu közös nyereményjátékán, amelyen az egyik nyeremény az alábbi fényképen látható "Világutazóknak" nyaklánc Torma Csilla felajánlásából.

 



Univerzális ékszertisztító kendő és Arany-, platina és bizsutisztító folyadék

Ha kíváncsi vagy a korábbi beszélgetésekre, akkor itt találod őket.





















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...