2012. február 6., hétfő

PeZiLand - Bemutatkoznak Az ÉkSzertartás Kedvencei 28.

Alig hogy visszatértünk a magenta világból, ahol Albert Timi volt a házigazdánk, ismét útra kelünk. E heti úticélunk pedig nem más, mint PeZiLand, ahol Atyafi Petra alias PeZi fog körbevezetni minket.:) Fogadjátok Őt szeretettel!:)

♥ Kedves Petra, bemutatnád néhány szóban, hogy mivel foglalkozol? Mit takar a PeZiLand megnevezés?

A PeZiLand név valamikor a virágkötő-berendező iskola éveim során született meg, de akkor még úgy terveztem, hogy a saját virágüzletemnek fogom ezt a nevet adni. Voltaképpen a fejemben nem úgy nézett ki, mint egy normál bolt, inkább amolyan szürreális, álomvilág berendezést kapott volna.
A dolgok változtak azóta, a virágkötés most hobby, és az ékszer, és egyéb ajándéktárgyak készítése vonz jobban, amit jelenleg is csinálok.




♥ Mióta foglalkozol kézművességgel? Hogyan jött az ötlet, hogy ezzel foglalkozz?

Egészen kiskoromtól kezdve ügyködöm valamin, és jobban belegondolva az ékszerek mindig is vonzottak. Imádtam édesanyámmal vásárokra járni, a legkisebb zsibvásártól is lázba jöttem, ha megláttam.


Egy időben, 13-14 évesen arról ábrándoztam, hogy tűzzománc-készítő leszek. Ameddig erről ábrándoztam addig beértem a kisüthető gyurmával, majd az évek során jöttek az újabb és újabb technikák, amik felkeltették az érdeklődésemet.


Kezdetben csak úgy kedvtelésből a családomnak, barátoknak készítettem ezt-azt, majd körülbelül egy éve ilyentájt Hollandiában létrehoztam a facebookos PeZiLand oldalam lesz, ami lesz alapon.


♥ Milyen munkákat készítesz?

Bármilyet amiben fantáziát vagy kihívást látok, esetleg nem szokványos, de természetesen olyanokat is, amik a hétköznapokon állják meg inkább a helyüket.


♥ Milyen technikával dolgozol?

Minden jöhet! A kisüthető gyurmáktól kezdve, bizsualkatrészeken át a tollakig, színes papírok, üvegbúra stb. Ami megtetszik, és ki lehet hozni belőle valamit.



♥ Bemutatnád valamelyik technikát a felsoroltak közül?

A kisüthető gyurmát megformázom, kisütöm. Ahol kell ott még összeragasztom, majd lakkozom.


Mivel többféle ékszert készítek, különböző témában, és más kellékek felhasználásával mindegyiket másképp alkotom meg. Igyekszem strapabíróra elkészíteni őket, főleg egy-két vevőmnél fontos ez, akik szeretik különböző kalandok elé állítani az ékszereim.;)


♥ Mesélnél arról, hogyan születik meg egy alkotás? (Ötlettől a megvalósulásig)

Megyek az utcán, meglátok valamit és akkor hopp, ez de jó lenne! Így készültek el például a szívószálak is.


Épp bevásároltam és megláttam a polcon egy csomagban. Annyira megtetszettek, hogy rögtön 3 csomaggal vettem és boldogan tértem haza velük, hogy egyszer biztos, hogy jó lesz valamire! Rá pár órára megszületett a party-zsúr kollekció.


Ilyenkor, ha eszembe jut valami és elkap a lendület, képes vagyok egész éjszaka dolgozni. Sajnos éjjeli bagoly vagyok, akkor vagyok a legjobb formámban. Az ötlet bárhonnan jöhet, nyitott szemmel járok és persze nyitott füllel is, meghallgatom mások ötleteit is szívesen! A reneszánsz óta nehéz újat kitalálni, de igyekszik az ember!


♥ Jelenleg min dolgozol?

Rendeléseken, valamint mostanság lett kész a my puppy collections és pár Valentin napi ékszer. Tervbe van egy karnevál/farsang őrület is, de ez még meglepetés.:)


♥ Van kedvenc munkád?

Mindegyiket szeretem, de van egy amit különösen, a baglyos gyűrűm! Őt meg is tartottam, rajta kívül még 1 láncot tettem magamévá.


♥ Mit jelent számodra a Made With Love?

Szeretettel, odaadással csinálni valamit. Hamar megunok dolgokat, sőt helyeket is, örökmozgó típus vagyok. Az ékszerezés mindig jelen volt az életemben és nagyon úgy tűnik, hogy ezt bizony nem unom meg, és azóta is tart a szerelem.:)


♥ Vásároltál már a madewithlove.hu-n?

Igen! Vásároltam, és azóta is nagyon elégedett vagyok a kedves kis gyűrűtálcámmal, amit a vásár előtti este szereztem be, hála a madewithlove.hu gyors és kedves kiszolgálásának köszönhetően!


♥ Hol lehet Téged megtalálni?

Vásárokban, főleg a Fogasházi bolhapiacokon, és most még csak facebookon PeZiLand néven, de tervezem már a saját honlapom, és az etsyre is szeretnék regisztrálni hamarosan.


♥ Kedves PeZi, köszönjük szépen az interjút!:) A további munkádhoz sok sikert kívánunk!:)

Kedves Olvasóink! Ha kíváncsiak vagytok a korábbi beszélgetésekre, akkor itt találjátok őket.

2 megjegyzés:

  1. Örülök ennek az interjúnak! Egyik kedvenc alkotóm, de olyan keveset tudtam Róla. :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon örülök, hogy tetszett és sikerült jobban megismerned!:)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...