2012. február 13., hétfő

BiZsu Design - Bemutatkoznak Az ÉkSzertartás Kedvencei 29.

Az elmúlt héten Atyafi Petra, PeZi vezetésével PeZiLandben jártunk, s PeZi azt kérte tőlünk, hogy a következő kirándulást Bordi Zsuzsához tegyük. Így is lett, s ezen a héten megismerhetitek Zsuzsa birodalmát, a BiZsu designt.

♥ Kedves Zsuzsa, bemutatnád néhány szóban, hogy mivel foglalkozol? Mit takar a BiZsu design megnevezés?

♥ Elsősorban fülbevalókat készítek, de akadnak nálam gyűrűk, nyakláncok és küllőkártyák is. A BiZsu design nevet körülbelül 5 hónapja találtam ki, amikor elgondolkoztam, hogy csinálok magamnak egy saját közösségi oldalt, ahol az ékszereimet bemutathatom. Nem nehéz kitalálni, hogy a "BiZsu" egy mozaik szó, a nevem betűiből tevődik össze.:)



♥ Mióta foglalkozol kézművességgel? Hogyan jött az ötlet, hogy ezzel foglalkozz?

Ez a technika, amivel dolgozok, csak részben mondható kézi technikának, mivel a laminálás részét a lamináló gépem végzi. Szerintem itt fontosabb a kreativitás és az új dolgok, új ötletek, új technikák kitalálása.

A kézművesség egyébként már régóta érdekel, és az életem része, bár sajnos volt egy időszak, amikor egy kis időre eltűnt a hétköznapjaimból. Általános iskolás koromban kezdtem el foglalkozni a kézművességgel, amikor a szüleim beírattak minden nyáron egy kézműves táborba. Nagyon szerettem oda járni és már alig vártam emiatt a nyarakat. Ott ismerkedtem meg a szövéssel, nemezeléssel, gyöngyszövéssel, kosárfonással, agyagozással. Anyukámtól örökölhettem a kézművesség iránti szeretetet és érdeklődést, mert fiatal korában ő is szőtt.


Aztán gimnáziumban teljesen más irányba terelődött az érdeklődésem, így sajnos háttérbe szorult a kézművesség, bár akkor is szerettem magamra aggatni mindenféle alternatív anyagokból (söröskupak, gémkapocs, biztosítótű, ecset, ceruza stb.) saját készítésű kiegészítőket.

Aztán az egyetemen egyik csoporttársam, Szabó Erzsó, aki nemezeléssel foglalkozik, hozta vissza az életembe a kézművességet, így ebben az időszakban nemezelést tanultam tőle, illetve egy másik barátnőmhöz, Szele-Virányi Melindához pedig agyagozni jártam.


A mostani ékszerek készítése csak hobby számomra. Nagyon szeretek új anyagokkal, technikákkal megismerkedni, ezért kezdtem el most ilyen jellegű ékszereket készíteni.

♥ Milyen technikával dolgozol? Mondanál róla néhány szót?

♥ Laminálással készítem a fülbevalókat, a medálokat és a küllőkártyákat is. A medálokat díszítem kis színes masnikkal is. A küllőkártyák pedig különleges díszei lehetnek biciklinknek.


Próbálgatom, ötletelek, hogy laminálással milyen dolgokat lehet készíteni. Eddig képeket nyomtattam ki fényképpapírra, és azokat lamináltam le. Mostanában különböző színes lapokkal, formákkal kísérletezek. Próbálok olyan fülbevalókat készíteni, amiket én is hordanék, illetve nekem is tetszik. Képeket nézegetek, színeken, formákon ötletelek.


Van, amikor hangulatok fognak meg és így jut eszembe egy kép, amit el tudnék képzelni fülbevalónak, vagy meglátok egy érdekes formát, ami fülbevalóként izgalmasan nézne ki.
Az ember próbál, mindig valami újat alkotni, de ez elég nehéz.


♥ Jelenleg min dolgozol?

♥ Legutóbbi munkám a fagyi színű fülbevalók voltak. Pasztell színek, érdekes formák kombinációja. Emellett érkeznek egyedi kérések is, azokat is próbálom teljesíteni. Új dolog most egy Marylin Monroe-s hűtő mágnes készítése, ami egyedi megrendelés volt, de lehet, hogy később készíteni fogok másféléket is.


♥ Van kedvenc munkád?

♥ Talán mindig az aktuális ékszer a kedvencem, amit éppen készítek.:) A képen látható fülbevalót (Retro Due) nemrég készítettem, most ezt szeretem a legjobban.


A másik pedig egy egyedi kérés volt, amit Kovács Adrienn (Pleasure is pretty) rendelt és nekem is nagyon tetszett.


♥ Mit jelent számodra a Made With Love?

♥ Létrehozni valamit, jó kedvvel, szeretettel, odaadással, ami az én ízlésemet tükrözi, de mégis mások is megtalálják benne a saját világukat. A saját két kezünkkel létrehozott dolgok, mindig értékesebbek, fontosabbak, mint egy gyárban legyártott tömegcikk. Arról nem is beszélve, hogy az mindig egyedi lesz, olyan ahogy más nem készíti, mert különbözőek vagyunk. Jó dolgozni valamin, aztán mikor kész elégedetten megpihenni.:)


♥ Vásároltál már a madewithlove.hu-n?

♥ Sajnos még nem vásároltam, mivel még nincs annyi anyagom, hogy megjelenjek egy vásáron például, ezért még nem is volt szükségem ékszertartó kellékekre. De a későbbiekben mindenképpen beszerzek egyet.:)

♥ Hol lehet Téged megtalálni?

♥ A facebook oldalamon BiZsu design néven.


♥ Kedves Zsuzsa, köszönjük szépen az interjút!:) A további munkádhoz sok sikert kívánunk!:)

Kedves Olvasóink! Ha kíváncsiak vagytok a korábbi beszélgetésekre, akkor itt találjátok őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...