2011. november 18., péntek

Bodzsi - Bemutatkoznak Az ÉkSzertartás Kedvencei 22.

Bodzsit, azaz Bodzsár Szilvit akkor ismertem meg, amikor elkezdtem üvegezni. Hamar kiderült, hogy nem csak az üveget szereti, de tanítványait is. Nyitott személyiség, akinek nagy szíve van. Néha picit szűkszavú, de ez azt is jelenti, hogy amikor mond valamit, akkor tényleg mond VALAMIT. Ékszereibe a lelkének egy darabját is beleolvasztja, és eléd tárja. A mai interjú is pont így készült. Bodzsi lényegre törően fogalmazott, majd elénk tárta kincseit. Fogadjátok őt szeretettel.





♥ Kedves Bodzsi, bemutatnád néhány szóban, hogy mivel foglalkozol? Mit takar az Bodzsi ékszer megnevezés?

Üvegékszer készítéssel foglalkozom, és a fusing technika tanításával. A Bodzsi név az általános iskolai becenevem volt, a Bodzsár rövidítése.




♥ Mióta foglalkozol kézművességgel?

2003 óta dolgozom az üveggel, először a Tiffanyztam. Mindent kipróbáltam vele amit lehet, de kevésnek bizonyult a tér számomra. Vettem egy kemencét és mindent bepakolok, amit csak lehet.:) Van ami sikerül, és van ami nem.




♥ Milyen technikákkal dolgozol, és melyik a kedvenced?

Szeretek sok technikával dolgozni: fusing, gyöngy, drót. És a kemence hőfokát is állítgatom rendesen.
Én ma már csak üvegben és ékszerben tudok gondolkodni.:) Bármerre járok, és látok valamit ami tetszik, akkor azon gondolkodom, hogy ezt hogyan lehetne üvegre átvetíteni.




♥ Hol lehet Téged megtalálni?

A blogomon http://rm-style.blogspot.com/, és a 06-20-919-35-54 telefonszámon vagyok elérhető.





Kedves Bodzsi, köszönjük szépen a válaszokat, a további munkádhoz sok sikert kívánunk!:)



Kedves Olvasóink! A jövő hét folyamán véget ér a sorozat, és elérkezik az ideje, hogy lerántsuk a leplet a meglepetésről.:) Már csak egy hetet kell várnotok! Addig is olvassátok el a korábbi interjúkat, amelyeket itt találtok.

1 megjegyzés:

  1. Kedves Szilvi! :) Köszönöm, hogy megismertetted velem a fusing üvegezést (is). Jó volt Téged és különleges alkotásaidat itt látni a blogon. Puszi. Annamari

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...