2011. április 29., péntek

Amire büszkék vagyunk: Vásárlóink lelkesedése


Szerencsésnek mondhatjuk magunkat, mert amióta megalkottuk az Ékszerelmesek Webáruházát, a madewithlove.hu-t, nagyon sok elégedett vásárlóval "gazdagodtunk", akik szívesen megosztják velünk tapasztalataikat és élményeiket termékeinkkel kapcsolatban.

A sok-sok fotót, amelyet vásárlóinktól kapunk egy albumban gyűjtjük össze Facebook oldalunkon. Kattints ide, és nézd meg őket!


Büszkék vagyunk arra, hogy vásárlóink csillagos ötösre értékelik a madewithlove.hu-t és azt, ahogyan velük bánunk. Itt a vásárlói értékeléseket is megtekintheted.

Íme, egy kis ízelítő vásárlóink véleményeiből:

"Gyors ügyintézés, nagyon kedves, ritkaságszámba menő hozzáállás és szuper termékek :)))))) Maximálisan pozitív ;) Imádom az ékszertartókat. Végre valami rendszer a káoszban :)"


"Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy már több Annamária-féle 'madewithlove' ékszer büszke tulajdonosa lehetek :-). Nagyon szeretem őket, mert lélegzetelállítóan gyönyörűek és illenek hozzám, a személyiségemhez."



"Kedves Annamária! :)
A lila sál csodálatosan gyönyörű, már aznap viseltem ahogyan megérkezett - nem bírtam ki :)) A fülik is rettentő aranyosak, egyszerű és elegáns. Nagyon szépen köszönöm Neked ♥ szuper volt a játék, nagyon örülök, hogy én lettem a szerencsés nyertes! A csomagküldésről nem is beszélve: nagyon korrekt és gyors - ezt is köszönöm!
Maradok hűséges rajongód :)"



"Drága Annamari!
Azt kérdezted, volt-e sikere??? Az ékszer önmagáért beszél... Szerelem volt első látásra! És,hogy életem egyik legfontosabb napján viselhettem, ettől még értékesebb... és most már nem csak számomra! :)
Nem tudok elég hálás lenni Neked ezért... ezer hála... köszönet... csodálat... és szeretet minden mennyiségben!!!
csók-pusziii... :) :) :)"



"Karácsonyra kaptam ezt a forgó ékszerállványt, imádom, S-es méretű de még így is bőven van hely rajta! :)"

"Ma hoztam el a fülbevalótartó állványt és itthon gyorsan rá is raktam mindent. Nagyon tetszik, most már teljesen jól átlátom, hogy tulajdonképpen milyen ékszereim is vannak. :)Régóta szeretem volna a kis fonott kosárkáim helyett valami rendszerezettebb dolgot kitalálni a rengeteg fülbevalómnak. Gondoltam készítek egyet én magam és ötletgyűjtésre vettem igénybe a google-t, így találtam rá az oldaladra. Nem is gondoltam, hogy létezik ilyen állvány földi halandók (nem üzletek) számára is."

3 megjegyzés:

  1. Szerintem nem véletlen a sok dícséret!!!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálunk és külön köszönöm, hogy az első fotón az én munkáim tetted közzé! :) Hétvégén élesben is debütálnak az élkszer-tartók az első idei vásáron! Majd beszámolok :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönjük ismét a szép szavakat! :) Dorcy, hajrá! :D Várjuk mindenképp a visszajelzéseket és a fotókat! :D

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...